top of page

3 voordelen van het digitaal ondertekenen van documenten

Het ondertekenen van documenten is vaak een omslachtig proces. Neem als voorbeeld, het ondertekenen van een arbeidsovereenkomst. De overeenkomst wordt geprint, ondertekend, gestuurd of gegeven aan de medewerker, vervolgens ondertekent de medewerker de overeenkomst en geeft het weer terug aan de werkgever. Dit kan veel efficiƫnter!


Het digitaal ondertekenen van documenten is voor werkgevers een handige manier om tijd en geld te besparen. In deze blog delen we 3 voordelen van het digitaal ondertekenen van documenten.

1. Tijdbesparend

Met digitaal ondertekenen hoef je niet langer fysiek aanwezig te zijn om documenten te ondertekenen. In plaats daarvan kun je documenten ondertekenen vanaf elke locatie, op elk moment en op elk apparaat. Dit bespaart je niet alleen reistijd, maar ook de tijd die nodig is om documenten heen en weer te sturen voor ondertekening.


2. Kostenbesparend

Digitaal ondertekenen kan helpen om de kosten van papier, inkt en verzendkosten te verminderen. Daarnaast bespaart het kosten door geen tijd en middelen te hoeven besteden aan het handmatig verzamelen en archiveren van fysieke documenten.

3. Betere medewerkerservaring

Door het gebruik van digitale handtekeningen kunnen werkgevers een naadloze en gemakkelijke ondertekeningservaring bieden, waarbij medewerkers niet langer documenten hoeven te printen, te ondertekenen en te scannen. Met digitaal ondertekenen kunnen documenten snel en efficiƫnt worden ondertekend, waardoor de doorlooptijd wordt verkort.

In conclusie, digitaal ondertekenen van documenten is een waardevolle tool die bedrijven kunnen gebruiken om tijd en geld te besparen. Wil jij weten wat je op jaarbasis kunt besparen door documenten digitaal te ondertekenen? Voor al jouw vragen en verzoeken staan wij uiteraard beschikbaar. Je kunt ons bereiken via telefoonnummer 076 – 700 25 78 en / of mailen naar salaris@slry.nl.

Ā 
Ā 
Ā 

Opmerkingen


Het is niet meer mogelijk om opmerkingen te plaatsen bij deze post. Neem contact op met de website-eigenaar voor meer info.
SLRY Breda logo

Reduitlaan 33 (3.10)
4814 DC BREDA

076 - 700 25 78

 

info@slry.nl

www. slry.nl

Meer SLRY? Volg ons ook op:

​

​

​

​

 

Privacy- en cookiebeleid

​

​

  • LinkedIn SLRY Breda
  • Facebook SLRY Breda
  • Instagram SLRY Breda

KVK: 67638430 

BTW: NL 8571.03.830.B01 

IBAN: NL04 ABNA 0138243530

​

​

© 2021 by SLRY Solid Payroll Solutions

bottom of page